Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Christmas Time Tag

Το post αυτό είναι κομμένο και ραμμένο στο κλίμα των ημερών.Με μεγάλη μου χαρά ταγκαρίστηκα από την Αναστασία με το blog Stacey's beauty life να το κάνω!!!Το tag αυτό το ξεκίνησε και το δημιούργησε η 'Εφη από το Εfi loves beauty .





Πάμε να δούμε τις ερωτησούλες!!!!

 

 

 1)Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;

 

The Family Man

Μια πολύ συγκινητική ταινία με τον αγαπημένο μου ηθοποιό Nicolas Cage,όσοι δεν την έχετε δει αξίζει οπωσδήποτε να την δείτε!!!




2)Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα;

  

Η μυρωδιά από τα μελομακάρονα .Αυτά τα γλυκά όταν τα μυρίζω στα ζαχαροπλαστεία κάνουν την καρδια μου να φτερουγίσει.Ξυπνάν αναμνήσεις όμορφες και γλυκές!!!



3)Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ;

 

Αχ το Sony Vaio σε ροζ χρώμα,είχα πρήξει τον άντρα μου ότι το ήθελα διακαώς.Εκείνος ως πιο πρακτικός θεωρούσε περιττό να δώσουμε επιπλέον λεφτά σε έναν φορητό υπολογιστή μόνο και μόνο επειδή ήταν ροζ,ο μαύρος ήταν πιο φθηνός και έκανε ακριβώς την ίδια δουλεια,έτσι είχα αποκλείσει την πιθανότητα να το πάρω.Όταν όμως ήρθε η Πρωτοχρονιά μου έφερε ένα τεράστιο δέμα και με κοίταζε με παιχνιδιάρικό χαμόγελο...καταλαβαίνετε την έκπληξη και την χαρά μου όταν είδα το ροζ laptop στα χέρια μου....όχι μόνο ενθουσιάστηκα ,αλλά ξετρελάθηκα ,γιατί παρά τις λογικές του αντιρρήσεις δεν θέλησε να μου χαλάσει το χατήρι και μου το πήρε...



4)Αγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι;

 

Santa Baby από την θρυλική Marilyn Monroe...το αγαπώ αυτό το τραγούδι,τσαχπίνικο και πολύ θηλυκό!!!Οι στίχοι είναι υπέροχοι.....

 

 

 5)Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων;

 

Κάθε Χριστούγεννα είναι ξεχωριστά και μοναδικά για μένα,δεν ξεχωρίζω κάποιο συγκεκριμένα,αλλά αν έπρεπε οπωσδήποτε να πω,θα ήταν σίγουρα τα πρώτα Χριστούγεννα που πέρασα με τον γιο μου!

 

 

6)Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό;

 

Αν και είμαι λάτρης της σοκολάτας,το αγαπημένο μου χριστουγεννιάτικο γλυκό είναι τα μελομακάρονα!!!Τα λατρεύω και δεν καταλαβαίνω Χριστούγεννα χωρίς μελομακάρονα μιαμ μιαμ....πάω να φάω ένα!!!

 

 

 

7)Αστέρι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου;

 

Πάντα αστέρι δεν μπορώ να φανταστώ να κολλά αγγελάκι....να και το δέντρο μου!!!



 


8)Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο;

 

Πάντα ψεύτικο,είναι πιο οικονομικό και δεν μαδάει σαν το αληθινό.Χώρια που μου αρέσει και το λευκό χρώμα στο δέντρο!!!




9)Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια;

 

Μπλε..ταιριάζουν με τα στολίδια και δίνουν μια άλλη αίσθηση στην διακόσμηση,αν και του χρόνου σκέφτομαι να βάλω χρωματιστά φωτάκια για αλλαγή!

 

 

 

10)Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων;

 

Δουλέυω και τρέχω πανικόβλητη να ψωνίσω φαγώσιμα για το γιορτινό τραπέζι  που θα κάνω την επόμενη και για τις 26 που είναι αργία και έχει γενέθλια ο αντρούλης μου(να τον χαίρομαι) παίρνω προμήθειες για τους καλεσμένους και το πάρτι μας!



11)Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών;


Να παίρνω δώρα σε αγαπημένα μου πρόσωπα,να ακούω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια,να βγαίνω φωτογραφίες όπου βρω Άγιο Βασίλη και να τρώω μελομακάρονα!!!!




12)Τι μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φέτος για τα Χριστούγεννα;

 

Εννοείται glitterατο ,εντυπωσιακό σε ροζ χρυσούς τόνους με απαλό ροζ nude κραγιόν!

 

 

13)Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη;

 

Αλήθεια;Ποια αλήθεια; χαχαχα Τώρα που το σκέφτομαι ποτέ δεν έγινε η ωμή αποκάλυψη ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης,όλα έγιναν φυσικά όταν πλέον ήμουν στην αρχή της εφηβείας και από μόνη μου θεώρησα ότι όλα ήταν παραμύθια για να ομορφάινουν οι γιορτές των παιδιών!


 

 Αχ ωραίο tag με ταξίδεψε και το ευχαριστήθηκα πολύ πολύ...


Τώρα να σας πω την αλήθεια δεν θα κάνω Tag σε συγκεκριμένα κορίτσια γιατί θα γράφω Blogs μέχρι το πρωί....θέλω να το κάνετε ΌΛΕΣ όσες blogger το διαβάσετε και πιστέψτε με θα το καταευχαριστηθείτε!!!


Καλές γιορτές αγάπες μου γλυκές!!!

Καλά Χριστούγεννα με υγεία,χαμόγελα,αισιοδοξία και πάνω απ'όλα ψυχική ομορφιά!!!

 

19 σχόλια:

  1. Καλά σουπερ απαντησεις!!!! Αυτο-tagaρομαι και θα το κανω κι εγω!!!! Φιλιά Θεοδοτάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριφάνη μου,καλές γιορτές και περιμένω να το διαβάσω!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικα υπεροχο κ γιορτινο tag. Ευχομαι τα καλυτερα για τη νεα χρονια.... φιλια πολλα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ ωραίες οι ερωτήσεις και δεν αντιστάθηκα και το έκανα!Φιλάκια Μαίρη μου!

      Διαγραφή
  3. Ti όμορφο tag!!!Παίζει να το κάνω και γω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aaa!!Kαι Καλές Γιορτέες!!Με πολλά μελομακάρονα αφού σ αρέσουν τόσο!!χεχε

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα σε ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία μου,αν και παχαίνουν τα άτιμα τα Χριστούγεννα κάνω μια εξαίρεση!

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάντως Θεοδότα μου, το ευχαριστήθηκα αυτό το Christmas Tag, όπως ευχαριστήθηκα και τις απαντήσεις σου! καλές γιορτές να έχεις!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαράκι μου!Καλες και όμορφες γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Πράγματι είναι υπέροχο tag........θα το κάνω κι εγώ!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι υπέροχες απαντήσεις!! Την ταινία θα φροντίσω να τη δω και το ολόλευκο δεντράκι σου είναι πανέμορφο!! Καλές γιορτές να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και χρόνια πολλά Αναστασία μου αν γιόρταζες στις 22!!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο tag και πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!!Ελπίζω να βρώ και εγώ λίγο χρόνο να το κάνω αυτό το τόσο γιορτινό tag!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ααα τι ωραίο!!!!Θα το κάνωφ κι εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ γλυκό που σου πήρε το laptop ο άντρας σου κι επίσης λατρεύω το Santa baby! Τέλειο post Θεοδότα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου χρόνια πολλά και καλή χρονιά!Σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2014!

      Διαγραφή