Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Αγαπημένα Μαίου!!!



Μπήκε επισήμως και το καλοκαίρι με συννεφιά και βροχερό καιρό.Ας κάνουμε μια ανασκόπηση όμως των προιόντων του Μαίου για να σας δείξω ποια καλλυντικά και προιόντα περιποίησης χρησιμοποίησα και ξεχώρισα αυτό τον μήνα!!






Πάντα προσπαθώ να επιλέξω 10 για να μην ξεφεύγω και επαναλαμβάνομαι.Ας τα δούμε αναλυτικά!


Nivea pure & natural.

Αποσμητικό για τις μασχάλες,δεν λερώνει τα ρούχα,μυρίζει εκπληκτικά και διαρκεί,δεν με ερεθίζει και δεν με έχει προδώσει ποτέ!












AIM white now triple power

Οδοντόκρεμα που υπόσχεται ότι λευκαίνει τα δόντια και το κάνει!Έχω δοκιμάσει άπειρες λευκαντικές και αποτέλεσμα δεν είδα,με αυτή από την πρώτη κιόλας εβδομάδα έμεινα ευχαριστημένη,δυσχρωμίες,κιτρινίλες από καφέ τα εξαφανίζει.Ε πως να μην την αγαπώ!








Organic Cotton Rounds by Body Shop

Στρογγυλά βαμβακάκια από τα body shop!Δεν χνουδιάζουν και αφαιρούν το ντεμακιγιάζ πολύ εύκολα!Μπήκαν στα αγαπημένα μου γιατί είναι πολύ καλά ποιοτικώς σε σχέση με άλλα που έχω δοκιμάσει!















Spray Infinium L'OREAL

Λακ μαλλιών με μέτριο κράτημα.Την πήρα 1+1 δώρο από το κομμωτήριό μου και μυρίζει τέλεια.Δεν αφήνει υπολείμματα και κρατά το χτένισμά μου χωρίς να το κοκαλώνει!














Super Skinny Marker by NYX

Eye Liner με πολύ ωραία μύτη που με βοηθά να κάνω μια πολύ όμορφη γραμμή στο μάτι μου!Έντονο μαύρο που δεν ξεθωριάζει!









Essie Avenue Maintain και Madison Ave-hue

Μπλε και έντονο ροζ,τα φοράω εναλλάξ στα δάχτυλα και είναι τόσο ωραίος συνδυασμός που σου φτιάχνει την διάθεση!














Tarte Blush Amuse

Γλυκό ανοιξιάτικο ρουζ που δίνει ένα barbie look στα μαγουλάκια και συνοδεύει όλα τα ρομαντικά μακιγιάζ!Μου αρέσει η ποιότητα του και ότι δεν θρυμματίζεται κατά την εφαρμογή.












 


Κραγιόν Dior 751

Από την νέα ανοιξιάτικη σειρά της εταιρείας,δίνει ένα όμορφο ροζ χρώμα στα χείλη,είναι ενυδατικό και πολύ λαμπερό.Το λατρεύω και το έχω πάντα μέσα στην τσάντα μου για να το ανανεώνω!










 

Πούδρα λάμψης Guerlain!

Πέρα από την πανέμορφη συσκευασία,χαρίζει λάμψη σε όλο το σώμα.Το εφαρμόζω στο ντεκολτέ και λάμπωωωω!!Α φυσικά μυρίζει ανεπανάληπτα!














 

Cherries Eau de Toilette by Oriflame

Μιας και βγήκαν τα κεράσια,άρχισα να φοράω και εγώ το άρωμα αυτό με την έξυπνη αυτή συσκευασία!Βάζω λίγο πίσω από τα αυτιά και τους καρπούς!Δεν διαρκεί πολύ,ούτε μυρίζει έντονα.Αλλά μου αρέσει η συσκευασία!Η άνοιξη σε ένα μπουκάλι!







Αυτά ήαν τα αγαπημένα μου,έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;Ποια είναι τα δικά σας;

Φιλιά και καλό μήνα!!!

24 σχόλια:

  1. αχ πόσο τέλεια μυρίζουν όλα τα guerlain δηλαδή δεν παίζεται η μυρωδιά. Πολύ όμορφη απόχρωη το tarte θα το έχω υπόψην μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μυρίζουν τέλεια και να φανταστείς είναι πούδρα και μοσχοβολάει!!!

      Διαγραφή
  2. Παρα πολυ ωραια ολα τα αγαπημενα σου!! Σε καταλαβαινω για το αρωμα της oriflame, και εγω θα το επαιρνα μονο και μονο για την πρωτοτυπη συσκευασια!! Το ρουζ της tarte απο ebay το πηρες; Τη πουδρα λαμψης της guerlain την εχω κ γω, ειναι φανταστικη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρουζ το πήρα από εδώ http://www.nonpareilboutique.com/makeup.html και έμεινα κατενθουσιασμένη που μπορώ πλέον να πάρω tarte ρουζ!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραια αγαπημενα!!
    Την οδοντοκρεμα την εχω και εγω και την λατρεψα!
    Ενδιαφερον και το αποσμητικο θα το δοκιμασω συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιάστηκα με το αποτέλεσμα,πρώτη φορά και γλίτωσα την λεύκανση με εύκολο και οικονιμικό τρόπο :) .Το αποσμητικό μυρίζει τέλεια και κάνει δουλεια!

      Διαγραφή
  4. Αυτή η πούδρα σου πήγαινε πολύ!!!Το ρουζ της tarte από που το πήρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λυγερή μου!!! Το ρουζ το πήρα από δω http://www.nonpareilboutique.com/makeup.html μαζί με το baked blush της milani!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Λατρεμένο,γράφει γλυκά και μπορείς να ρυθμίσεις εσύ την έντασή του!

      Διαγραφή
  6. Αυτή την οδοντόκρεμα θέλω πολύ να τη δοκιμάσω,δεν έχω διαβάσει αρνητική κριτική!Το ρουζ φαίνεται φανταστικό,κι αυτήν η πούδρα λάμψης το ίδιο..Πολύ όμορφα πράγματα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά,πράγματι η οδοντόκρεμα είναι καταπληκτική!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου κούκλα!!!Ξεχώρισα το Amuse!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα!
    Σου εχω δωσει βραβειακι!
    http://alexasbeautycorner2.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I like the Essie nail lacquers, great colours :o)

    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω ότι από την φωτογραφία και μόνο λάτρεψα την πούδρα λάμψης της Guerlain! Αχ...με ξεσήκωσες...!!! Κοριτσάκι μου γλυκό μπορείς να μου πεις πόσο κοστίζει και πόσα ml είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσάκι μου γλυκό είναι 10 gr και την έχω κανένα χρόνο περίπου,την πήρα 35 ευρώ με έκπτωση που βάζει στα hondos,οπότε αξίζει να την πάρεις όταν βάζουν εκπτώσεις!!!

      Διαγραφή