Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

AVON & GBB event





Επιτέλους μετά την μετακόμιση αποκαταστάθηκε και η σύνδεση στο internet και μπορώ και πάλι να σας λέω τα νέα μου....πόσο μου έλειψε το blogging και τα beauty news...είχα αρχίσει να παθαίνω στερητικό.

Ας αρχίσω λοιπόν να σας λέω τα νεάκια μου...
Πριν 20 μέρες περιπου στο ξενοδοχείο Anatolia στην Θεσσαλονίκη έγινε μια πολύ ωραία συνάντηση με διοργανωτές την πολυαγαπημένη μου Avon και τις GBB!!!
Στην Avon είμαι αντιπρόσωπος εδώ και 6 χρόνια,οπότε γνώριζα πάρα πολύ καλά την ποιότητα και τις συμφέρουσες τιμές των προιόντων που έχει η εταιρεία!



Το ευχάριστο είναι ότι είδα πολλές αγαπημένες μου φίλες blogger και τα είπαμε λιγάκι...




Αφού μας μίλησε η υπεύθυνη marketing και η leader της περιοχής για το προιόντα,την δράση της Avon και τις εκστρατείες που κάνει και αφού μας έδειξαν καλλυντικά που θα κυκλοφορήσουν το καλοκαίρι και θα κάνουν αίσθηση τόσο από την ποιότητά τους όσο και από την πρωτοποριακή συσκευασία τους ....





 στη συνέχεια έλαβε δράση ο make up artist Χρήστος Καλλιαρέκος



ο οποίος εφάρμοσε τα καλλυντικά της avon στο πανέμορφο προσωπάκι της Μαριλένας




 

 

 

 

ΤΟ ΠΡΙΝ 





ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ














Στο τέλος μας αποχαιρέτησαν με μιά οικολογική τσάντα με άπειρα δώρα που ήδη τα μοίρασα σε συγγενείς και έχουν ξετρελαθεί!!!Φυσικά κράτησα και εγώ πολλά και βρίσκομαι στο στάδιο της δοκιμής....




Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε και εσείς μέλη επισκεφθείτε την σελίδα www.avoncosmetics.gr

ή στείλτε μου mail για περισσότερες διευκρινίσεις!!!Εγώ αποφάσισα να γίνω αντιπρόσωπος πριν 6 χρόνια γιατί ούτως ή άλλως αγόραζα avon από κάποιες φίλες μου και θεώρησα πιο συμφέρον να τα παίρνω σε πολύ χαμηλότερη τιμή,έτσι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη και παραμένω πιστό μέλος της αγαπημένης μου Avon!!!


Έχετε δοκιμάσει avon καλλυντικά;

Φιλάκια!!!





8 σχόλια:

  1. Και ναι είναι γεγονός Θεοδότα is back !!!!!!!!!Πόσο μου έλειψες δε φαντάζεσαι.....εσείς εκεί στη Θεσ/νίκη καλοπερνάτε .....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν έχω παράπονο,καλά περνάμε και ναι επιτέλους μας συνέδεσαν το internet!!!Τώρα θα βαρεθείς να με διαβάζεις :)

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που περνάτε οι bloggers! Ελπίζουμε να ανακαλύψουμε και εμείς τα μυστικά σας, όπως ανακαλύψαμε το blog σου ώστε να περνάμε κ εμείς όμορφα κάποτε! Καλή συνέχεια!
    chicates!

    ΥΓ σε περιμενουμε στο blog και στη σελ στο facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...ως blogger μπορείς εύκολα να παρευρεθείς σε κάποιο event και να τα πούμε και από κοντά!Φιλάκια!

      Διαγραφή