Τρίτη 30 Απριλίου 2013

NYX PRIMERS





Ιδιαίτερη αναφορά θα κάνω σήμερα για δύο προιόντα που είμαι απόλυτα ικανοποιημένη και χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό!!!

Μιλαω φυσικά για το Shine Killer της Nyx και το Photo Loving Primer!!!




Ουσιαστικά είναι σιλικόνες που προετοιμάζουν το πρόσωπο για να δεχτεί το make up και να διατηρηθεί για ώρες αναλλοίωτο!!

Το Shine Killer κάνει το πρόσωπο ματ,δεν γυαλίζει,αλλά δεν το ξηραίνει κιόλας.Το δέρμα γίνεται βελούδινο,δεν έχει άρωμα και είναι διαφανές τζελ που απορροφάται.Κάνει πράγματι αυτό που υπόσχεται και βοηθά στην διατήρηση του μακιγιάζ!




Το Photo Loving primer σε μωβ απόχρωση,βοηθά στην εξαφάνιση των πόρων,έχει μωβ χρώμα που απλώνεται εύκολα και βοηθά και αυτό στην προετοιμασία της επιδερμίδας για να δεχτεί το foundation!




Είμαι ικανοποιημένη με την σχέση ποιότητας-τιμής ,αλλά θέλει πολύ προσοχή κατά την εφαρμογή.Πολύ μικρή ποσότητα κάνει δουλειά ,γιατί αν βάλετε παραπάνω και δεν θα απορροφηθεί και δεν θα στρώνει καλά το μακιγιάζ!

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω primers;Ποια η γνώμη σας;
Φιλάκια!

15 σχόλια:

  1. δεν εχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά μου αρέσει πάρα πολύ το hd primer τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα το σκεφτώ!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den exw dokimasei kanena primer genika...kai skeftomoun na to psaxw auti tin periodo!isws dw se nyx...poio apo ta 2 s'aresei perissotero?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνω ένα ελαφρύ προβάδισμα στο shine killer!Και εγώ θεωρούσα περιττά τα primer ώσπου τα δοκίμασα και είδα την διαφορά στην επιδερμίδα μου! :)

      Διαγραφή
  4. Agapw ta primers polu!!! Kanoun foveri douleia!!!
    Se proskalw sto blog mou
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα είναι η αδυναμία μου πλέον,νιώθω το μακιγιάζ μου πιο φρέσκο και σταθερό!

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν της NYX αλλά θέλω να πάρω κάποια και σίγουρα το primer θα είναι ένα από αυτά!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα δοκίμασα έμεινα πολύ ευχαριστημένη!Είναι πολύ καλή η ποιότητά τους!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ούπς με τρόμαξες λίγο με το μωβ. Όντως είναι ένα θέμα να στρώσει καλά το make up. Φαίνεται πώς το έχεις ψάξει! Που τα προμηθεύεσαι τα συγκεκριμένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς στρώνει καλά και δεν φαίνεται καθολου μωβ!Τα παίρνεις από το κατάστημα της NYX στην Θεσσαλονίκη(Ερμού 65),αλλά μπορείς να κάνεις και τηλεφωνικές παραγελίες!

      Διαγραφή
  7. Θεοδότα μου πολύ ωραίες προτάσεις για primer, όταν λες τηλεφωνικές παραγγελίες τί εννοείς ακριβώς, υπάρχει δυνατότητα να σου τα στείλουν και με courier ή απλώς δεσμεύουν ένα συγκεκριμένο αντικείμενο μέχρι να πας να το πάρεις! ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην σελίδα τους στο facebook μπορείς να συνεννοηθείς και να σου στείπουν ότι θες...θα σου στείλω την σελίδα!Φιλάκια!

      Διαγραφή