Κυριακή 14 Απριλίου 2013

CIATE Limited Edition

Very Colourfoil Manicure!!!




Νέο προιόν από την Ciate...που παραμένει πρωτοπόρος στην καινοτομία και στους πειραματισμούς με τα νύχια!
Το νέο σετ που προωθεί η εταιρεία υπόσχεται ακραίο γκράφιτι look εμπνευσμένο από τους Λονδρέζους καλλιτέχνες του δρόμου!




Περιέχει ένα βερνίκι (το δικό μου είναι σε ροζ χρώμα),μία κόλλα,πολύχρωμα φύλλα αλουμινόχαρτου και πλαστικά νύχια για δοκιμή.
















Η διαδικασία είναι εύκολη,πρώτα βάφεις τα νύχια σου με το βερνίκι που θες.....



Μετά βάζεις όπου θες την κόλλα για να δημιουργήσεις το εφέ,περιμένεις να ασπρίσει και τοποθετείς τα φύλλα με την γυαλιστερή πλευρά προς τα πάνω και αφού τα πατήσεις καλά,τα τραβάς γρήγορα και δημιουργείται το εφέ αλουμινόχαρτου!!!





Τώρα όσον αφορά την άποψη μου γι'αυτό το προιόν,θα έλεγα ότι είμαι απογοητευμένη.Δεν μου άρεσε αφενός γιατί κολλάνε τα νύχια για αρκετή ώρα αφού βγάλεις τα γυαλιστερά φύλλα και αφετέρου αυτό το εφέ δεν διαρκεί πολύ,για την ακρίβεια εξαφανίστηκε μετά από λίγη ώρα που έπλυνα τα πιάτα.Κοινώς είναι ότι να'ναι και θεωρώ το συγκεκριμένο Kit πεταμένα λεφτά!


Όσο για την τιμή,,,22 ευρώ παρακαλώ για κάτι που δεν αξίζει...τουλάχιστον θα αξιοποιήσω το βερνίκι μιας και το χρώμα είναι άκρως ανοιξιάτικο και η ποιότητά του είναι εξαιρετική!


Το έχετε δοκιμάσει αυτό το kit;Ποια η γνώμη σας;

Φιλάκια!!!





17 σχόλια:

  1. Δεν πρέπει να βάλεις top coat για να μη χαλάσουν; Το είδα το σετάκι στα sephora αλλά αυτό το στυλ μάλλον δε μου ταιριάζει πολύ, ενδιαφέρον αλλά όχι για μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον θα θέλει top coat γιατί δεν διαρκεί και κολλά απίστευτα..και εγώ το βρήκα ενδιαφέρον γι'αυτό το πήρα αλλά δεν με ενθουσίασε τελικά :(

      Διαγραφή
  2. Το έχω πάρει κ γώ αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Θα σου πω εντυπώσεις όταν το κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρον σχέδιο αλλά φαντάζομαι θα θέλει ώρα! Και όντως θα ήθελε σίγουρα top coat για να κρατήσει. Το μανό πάντως είναι πανέμορφο και άκρως ανοιξιάτικο!! :)
    -Μαρία από http://beautylifebymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει ώρα Μαρία μου κυρίως για να στεγνώσει και θέλει οπωσδήποτε Top coat!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ενδιαφέρον το εφέ....αλλά Θεοδότα μου στα δικά μου τα νύχια δεν κρατάει τίποτα πάνω από τρεις μέρες! ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο παθαίνω Λυγερή μου,αλλά δεν το βάζω κάτω !! <3

      Διαγραφή
  5. Πολύ εντυπωσιακά τα εφέ της ciate, αλλά υπερβολικά ακριβά :/ Προτιμότερο να περιμένουμε να βγει κάτι αντίστοιχο από άλλες εταιρίες, γιατί συνήθως έτσι γίνεται παρά να δίνουμε αδικα τόσα λεφτά...

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δικιο αν και η ποιότητα των βερνικιών της ciate είναι εκπληκτική!Για να δούμε θα βγάλει καμιά πιο οικονομική εταιρεία;

      Διαγραφή
  6. Πολύ ιδιαίτερο!! Το γλυκοκοιτάω και εγώ αλλά φοβάμαι μήπως τελικά δεν το χρησιμοποιήσω πολύ και κάνω fail αγορά, γιατί γενικά σχεδιάκια δεν κάνω, οπότε κρατιέμαι ακόμα..
    Πάντως τώρα που το βλέπω και στην πράξη μου αρέσει πολυ! Με γεια σου :-)

    Φιλιά!!
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά θα βάλω πιο πολλά χρώματα για να δω πως θα βγει!Είναι πάντως πολύ πρωτότυπο!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Hey hun!
    I just found your blog and I love it!!!
    you look so amazing, love you style!!
    nice lay out and really good job!!
    I have also a Give Away on my blog with a
    50$ Gift Card for clothes shopping on Hot Miami Styles!
    3 winners!!!:)

    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θεοδότα μου έχεις Tag.....40 αγαπημένα!ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή