Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

10 Fashion & Make-up Mistakes Tag 




Σήμερα θα κάνω αυτό το ωραίο θεματάκι που μου πρότειναν η Ντίνα (http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr) και η Κωνσταντίνα(http://konstantinasty.blogspot.gr) και τις ευχαριστώ πολύ.Πάμε λοιπόν να σας πω ποια θεωρώ εγώ λάθος στο μακιγιάζ ή στην μόδα γενικότερα,δεν μου αρέσουν και τα θεωρώ γενικά αντιαισθητικά!!!!
1.Φορτωμένη σαν λατέρνα

Δεν είναι καθόλου όμορφο να φοράς και άπειρα βραχιόλια και κολιέ και σκουλαρίκια και δαχτυλίδια!Η εικόνα είναι τραγική!
2.Πασάλειμμα σκιάς



Ωραία τα έντονα χρώματα δεν λέω ,αλλά με μέτρο,όχι έντονες σκιές κάτω από το φρύδι γιατί υπάρχει κίνδυνος να σε μπερδέψουν με τον βασιλιά καρνάβαλο!
3.Ώπα να το βρακάκι μέσα από το παντελόνι


Εξίσου τραγικό και άσχημο είναι να φαίνεται το string ή το βρακί σου όταν πας να κάτσεις,μερικές το θεωρούν sexy,εγώ απλά το θεωρώ κακογουστιά,αν θες να βάλεις χαμηλοκάβαλο φόρα κορμάκι για να αποφύγεις τα ατυχήματα!!
4.Πλαδαρή κοιλίτσα με κοντό μπλουζάκι

Δυστυχώς δεν είναι οι κοντές μπλουζίτσες για όλες τις γυναίκες,μερικές έχουν κοιλιά να την πιεις στο ποτήρι,αλλά άλλες έχουν μπάκα και δεν είναι όμορφο να την επιδεικνύουν!
5.Έντονο άσπρο concealer


Ένα άλλο λάθος είναι να φοράς σκούρο make up και πολύ ανοιχτόχρωμο concealer,η διαφορά είναι έντονη και το αποτέλεσμα δεν είναι όμορφο.
6.Έντονο ρουζ


Άλλο τραγικό λάθος είναι το υπερβολικό ρουζ λες και έχεις φάει χαστούκια,μεγάλες ποσότητες και υπερβολές κάθε άλλο παρά κολακευτικές είναι!
7.Ψηλά τακούνια που δεν τα αντέχουν


Αν δεν το 'χεις μην παιδεύεσαι.Δεν είναι όλες οι γυναίκες εξοικειωμένες να περπατάνε σε 12ποντα με αποτέλεσμα ή να παραπατάνε κάθε τρεις και λίγο ή να πηγαίνουν σαν άλογα.Φόρα καλύτερα στρωτό παπουτσάκι ή πλατφόρμα και να περπατάς σαν άνθρωπος παρά τακουνάρες και να πηγαίνεις σαν ακυβέρνητο καράβι!
8.Ξανθό μαλλί και μαύρο φρύδι

Δεν ξέρω αν είναι μόδα πάντως είναι άσχημο.Δεν χρειάζεται το φρύδι να είναι ίδιο χρώμα με το μαλλί,αλλά έστω δύο τόνους πιο σκούρο!
9.Υπερβολικά λεπτά ή χοντρά φρύδια
Ούτε τα τσουρομαδημένα φρύδια έιναι ωραία,

αλλά ούτε και τα χοντρά αντρικά φρύδια.Μια μέση λύση είναι η ιδανική!

10.Σκουλαρίκι στη γλώσσα

Και μόνο που το σκέφτομαι αναγουλιάζω,είναι άσχημο,αντιαισθητικό και άβολο.



Αυτά ήταν κατά την άποψη μου τα λάθη σε μακιγιάζ και μόδα.Με την σειρά μου κάνω tag να μου απαντήσουν τα παρακάτω Blogs!!!



1. http://beautytipswithligeri.blogspot.com/
2. http://beautywitholga.blogspot.com/
3. http://missticklemepink.blogspot.com/
4.http://ffffamilyfashionfood.blogspot.com/
5.http://elenasfinds.blogspot.com/
Φιλιά!!

10 σχόλια:

  1. Έχω ψοφήσει στο γέλιο με τις φωτογραφίες......!!!!μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχα......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ !!!

    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΝΑ ΕΙΧΕΣ , ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΜΕ ΚΑΘΕ ΛΑΘΟΣ !!!

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΟ BLOG ΜΟΥ !!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σ 'ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου για το tag,και οι δικές σου απαντήσεις ήταν πολύ καλές!

      Διαγραφή
  3. sumfwnw se ola ektos sto mauro frudi h rita ora exei mauro frufi me 3an8o malli kai einai mia xara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου κάθεται αισθητικά όμορφο ακόμα και σε αυτή την κοπέλα,αν και στην Rita Ora δεν με χαλά το φρύδι της αλλά το ξανθό μαλλί της,μελαχρινή θα ήταν πιο κούκλα!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. καλά η κοπέλα και γουλί πάλι θα φωτιζόταν γιατί είναι κούκλα!!!

      Διαγραφή
  5. a kai twra pou e8umh8uka sthn merilin monroe stis aspromaures foto ths pou to frudi fainaitai mauro einai mia xara

    ΑπάντησηΔιαγραφή