Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Αγαπημένα Ιανουαρίου!!!



Πέρασε και ο Γενάρης σχετικά γρήγορα θα έλεγα,ακόμα έχω την γεύση από τα μελομακάρονα στο στόμα μου!!!Και όπως κάθε τέλος του μήνα θα σας πω τα top 10 μου που ευχαριστήθηκα αυτό το μήνα!!!
Πάμε λοιπόν!!!
Αγαπημένο μου άρωμα που λάτρεψα και με ένα ψέκασμα διαρκεί για ώρες και είναι ανατολίτικο ζεστό και χειμωνιάτικο είναι το EAU LENTE της Diptyque!!!Μου αρέσει πολύ πολύ,αλλά προσοχή είναι λίγο βαρύ και θέλει ελάχιστη ποσότητα,αλλιώς η μυρωδιά είναι μεθυστική!!


Αυτό το μήνα ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ από την yes to,μπορεί το άρωμά τους να είναι αδιάφορο αλλά είναι πολύ πιο χοντρά και ενυδατώνουν,δροσίζουν και αφαιρούν πανεύκολα το μακιγιάζ.Είναι 98% φυσικά με αγγουράκι και το φακελάκι περιέχει 30!!!


Συνεχίζοντας με το ντεμακιγιάζ δεν μπορώ να μην αναφέρω το νεράκι της bioderma!!!Με ένα βαμβάκι αφαιρεί ότι υπόλειμμα μου έχει αφήσει το μαντηλάκι και ολοκληρώνει την διαδικασία του ντεμακιγιάζ,δεν ερεθίζει τα μάτια μου και νιώθω την επιδερμίδα μου σφριγηλή και φρέσκια!!!


Από σκιές αυτό το μήνα τίμησα τις color tattoos της Maybelline στις αποχρώσεις 65-pink gold και 70-metallic pomegranate!Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και με διάρκεια!!



Αγαπημένο lipgloss από την urban decay το pocket rocket με καταπληκτική μυρωδιά και υφή σταθερή χωρίς να κολλάει και στο καπάκι έναν ντυμένο άντρα που αν το γυρίσεις ελαφρώς μένει με τα εσώρουχα ;)  .Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλο στο beautybay αν και μπορείτε να το βρείτε στο ebay!!!Από τα καλύτερα gloss που έχω δοκιμάσει!



Αγαπημένη μάσκαρα είναι η Telescopic της L'OREAL.Διαχωρίζει και μακραίνει τις βλεφαρίδες χωρίς να τις κολλάει.Το βουρτσάκι είναι πλαστικό με κοντές τριχούλες.Αφαιρείται εύκολα και δεν κάνει κομπάκια .Είναι ότι έψαχνα και την αγαπάω πολύ αυτή την μάσκαρα!


Αγαπημένα βερνίκια νυχιών είναι από την Avon το naked truth και το vintage boutique!Χειμωνιάτικα χρώματα που συνδυάζονται με όλα τα ρούχα και μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες!


Για τα μαλλιά λάτρεψα το λαδάκι για τα μαλλιά από την Lorvenn το exotic oil,το βάζω καθημερινά και χαρίζει ένα υπέροχο άρωμα στα μαλλιά ενώ παράλληλα τα ενυδατώνει και δεν φριζάρουν!!!

Δεν μπορώ να μην αναφέρω και το σετ που αγόρασα τα Χριστούγεννα από την body shop και περιλαμβάνει ένα ψαλιδάκι,ένα τσιμπιδάκι,νυχοκόπτη και μια λίμα.Το τσιμπιδάκι ειδικά είναι εξαιρετικό και δεν περίμενα να κάνει τόσο καλή δουλειά.Είμαι ιδιότροπη με τα τσιμπιδάκια για τα φρύδια και μόλις είδα ότι αυτό πιάνει ακόμα και τις πιο μικρές τριχούλες κόλλησα και το χρησιμοποιώ τακτικά!!!

Τέλος αγαπημένο λαδάκι χώρου είναι από την NEAL'S YARD το cinammon με άρωμα κανέλας,μυρίζει εκπληκτικά και αρωματίζει ονειρεμένα όλο το χώρο.Με χαλαρώνει πολύ αυτή η μυρωδιά!!


Έχετε κάποιο από αυτά στα αγαπημένα σας;Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα ;Φιλάκια!!!


8 σχόλια:

  1. το νεράκι της bioderma απλά δεν υπάρχει! πολύ όμορφα όλα σου Θεοδότα μου! το αρωματάκι από που το πήρες και πόσο εάν επιτρέπεται??? φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Όλγα μου,το άρωματάκι το πήρα από το Beautystore και τα 100 ml έκαναν 86 ευρώ,το λαδάκι χώρου επίσης από τα Beautystore στα 14 ευρώ!!!Δεν υπάρχουν τα προιόντα αυτού του μαγαζιού.Τα αγαπάω όλα!!!Και τα θέλα ολα!!!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο post!! Λατρεύω κι εγώ τα αρωματικά λαδάκια!! :) Έχεις tag!! Πέρνα απ' δω :
    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/2013/02/10-fashion-make-up-mistakes-tag-its-all.html

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ,πολύ ωραίο tag με την πρωτη ευκαιρία θα το κάνω και εγώ!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Θεοδότα μου το λαδάκι το είχα δοκιμάσει στο σεμινάριο της seventeen και μου άρεσε πολύ! μπορείς να πείς τιμή; το βρίσκεις στα hondos;;
    ευχαριστώ!
    vicky
    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου το λαδάκι το πήρα από τα hondos 7 ή 8 ευρώ αν θυμάμαι καλά και μυρίζει υπέροχα,έμεινα πολύ ευχαριστημένη,μου αρέσει πιο πολύ και από το mythic oil!

      Διαγραφή
    2. σκεφτομαι να το παρω κι εγω, το προτιμω απο την σιλικονη! και μυριζει τελεια!!!

      Διαγραφή
    3. ναι συμφωνώ,είναι πολύ καλή επιλογή!

      Διαγραφή