Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

TOP 12 του 2012


Φεύγει και το 2012 και αντί για τα αγαπημένα Δεκεμβρίου είπα να κάνω ένα πρωτότυπο review από κάποια από τα αγαπημένα του χρόνου που φεύγει και λέω κάποια γιατί είναι πάνω από 12 ,αλλά είπα να μιμηθώ και τα υπόλοιπα κορίτσια που το έκαναν και να μείνω στα 12 προιόντα!!!

Πάμε λοιπόν......


1. Η πολυαγαπημένη μου παλέτα για ρουζ από την Inglot,περιέχει 4 εκπληκτικά ρουζ όλα με ιριδισμούς για πιο ξεχωριστές εμφανίσεις,στα νούμερα 32-38-54-40.

Κυριολεκτικά την λατρεύω,η ποιότητα των ρουζ δεν περιγράφεται και γράφουν έντονα,οπότε θέλει πολύ προσοχή κατά την εφαρμογή!!


 

2. Το tangle tweezer μου που μου ξεμπερδεύει τα μαλλιά μου,ακόμα και βρεγμένα,χωρίς να τα σπάει και χωρίς να πονάω,μου είναι πλέον απαραίτητο!!


3. Το heat protector από την Pantene pro-V,μυρίζει ωραία και προστατεύει τα μαλλιά μου από το σίδερο!!!


4. Το καλύτερο από τα πινέλα μου είναι από την Body Shop για σκιά!Είναι μαλακό ,συμπαγές,με ωραία λαβή,ανθεκτικό και απλώνει την σκιά με ευκολία

Είναι καλύτερο ακόμα και από αυτά της Sigma,Mac,Real techniques...



5.Το βερνίκι νυχιών από την Mac το Girl Trouble ,έχει ροζ-ασημί απόχρωση και δεν ξεφλουδίζει,μου διαρκεί πάνω από 3 μέρες(διάστημα μεγάλο αν σκεφτεί κανείς ότι κάνω δουλειές με απορρυπαντικά και πλυσίματα στο σπίτι).


 

6. Η κρέμα σώματος της Dove visible effects!!!Μυρίζει μοναδικά και την αγοράζω διαρκώς,μένει το άρωμα στο δέρμα και μου θυμίζει καλοκαίρι!!!!Ενυδατώνει,είναι οικονομική και μοσχοβολάει!




7. Η λακ BED HEAD της TIGI masterpiece massive shine,έχει ένα ήπιο κράτημα,χωρίς να κοκκαλώνει τα μαλλιά μου και χαρίζει έξτρα λάμψη στο χτένισμά μου!!!



8. Το long wearing κραγιόν της Flormar  L 38 σε απόχρωση σκούρο κόκκινο,είναι ενυδατικό, σταθερό και το λάτρεψα!!!!!!!


9. H μάσκαρα they're real της benefit,αν και στην αρχή δεν μου είχε αρέσει όταν την ξαναδοκίμασα αναθεώρησα και έγινε μία από τις αγαπημένες μου!!!


10. Το προιόν το οποίο είναι πλέον ο σωτήρας μου είναι το χρώμο στικ για κάλυψη της ρίζας των μαλλιών από την Schwarzkopf!!!Mόλις ξεπροβάλλει καμιά άσπρη τρίχα και δεν έχω χρόνο να τρέξω στο κομμωτήριο,είναι μια προσωρινή λύση από την αντιαισθητική θέα της άσπρης τρίχας!!!


11. Το all time favourite από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου είναι το White Musk eau de toilette τώρα και σε shimmer εκδοχή,το άρωμα αυτό με ταξιδεύει,μένει πάνω μου και είναι τόσο δροσερό και φρέσκο που δεν ενοχλεί κανέναν γύρω μου!!!!


12.Τελευταίο στην λίστα μου είναι το roll on της Garnier για τους μαύρους κύκλους,δίνει κάλυψη,δροσιά και βοηθά και στις μικρές ρυτιδούλες!!!!Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα!!!


Αυτά ήταν κάποια από τα πολυαγαπημένα του 2012!!!Θα χαρώ να μάθω και τα δικά σας αγαπημένα!!!Φιλιά!!!!


17 σχόλια:

  1. καλημερα

    τρελαθηκα με την παλετα σου απο τα inglot!!! θελω να παω και εγω μια μερα αλλα με γεματο πορτοφολι. πρεπει να εχουν απιστευτα πραγματα. αυτα για τις ασπρες τριχες δεν το ηξερα και σαν μεγαλοκοπελα το θελω... απο που το πηρες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέραααα!!Αν θες να πάρεις την παλέτα κάντο πριν φύγει η χρονιά που έχουν 25%,εμένα μου βγήκε 37 ευρώ!!Το στικ για τα μαλλιά το είχα πάρει από Μαρινόπουλο ,αλλά πιστεύω να έχουν και τα Hondos!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. inglot δεν μπορω να βρω. πρεπει να ανεβω αθηνα και να παω σε συγκεκριμενη περιοχη.... καποια στιγμη πιστευω!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που είναι!!! Τα ρουζ είναι τέλεια!!!
    Αυτό για τις άσπρες δεν το ήξερα ... τρέχω hondo (ασπρίζω από 18 και κάθε 3 βδομάδες βγαίνουν οι άτιμες)
    Καλή χρονιά!!!
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Demy μου,μακάρι να το βρεις γιατί εμένα με έσωσε!!αχ αυτά τα γονίδια!!!

      Διαγραφή
  3. Η παλλέτα απο τα inglot φαίνεται σούπερ! Θα την έχω στα υπόψιν!
    Το tangle teezer είναι η επόμενη μου αγορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξετρελαθείς με το tweezer,δεν το περίμενα τόσο αποτελεσματικό!!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. όλα τέλεια γλυκιά μου Θεοδότα!!!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά!!! Ευτυχισμένο το 2013!! Είναι όλα υπέροχα!! Το κραγιόν από Flormar θεϊκό!! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και το roll on ματιών! Το White Musk eau de toilette πότε το πήρες?? Υπάρχει ακόμη?? Μου φαίνεται υπέροχο!!!! :) Φιλιά!!
    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά!!!Έχω κανένα εξάμηνο που το αγόρασα και πιθανότατα να υπάρχει ακόμα!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Το tweezer μπορώ να το βρω σε καταστήματα στην Ελλάδα ή μόνο με αγορά από το διαδίκτυο; Θέλω πάρα πολύ να το αποκτήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ελλάδα δεν έχω δει να το πουλάνε κάπου,μόνο στο beautybay έχω ακούσει και από άλλες κοπέλες ότι το αγόρασαν!Μακάρι να το φέρουν και εδώ,γιατί αξίζει πολύ!

      Διαγραφή
  7. Σ ευχαριστώ για την απάντηση. Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους 250 συνδρομητες θα είναι μεσα στα δωράκια του give away μου!Ανυπομονώ να αυξηθούν γιατί όλα τα δωράκια θα είναι ένα και ένα φιλιά!

      Διαγραφή