Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

MY TOP 3 PERFUMES!!

Καθώς κοιτούσα την συλλογή των αρωμάτων μου,αποφάσισα να επιλέξω τα 3 πιο αγαπημένα μου αρώματα,τα οποία λατρεύω και τα θεωρώ μία καλή επένδυση μιας και διαρκούν πολύ,μυρίζουν εκπληκτικά και είναι συνδεδεμένα με ωραίες αναμνήσεις και εποχές!

Ας αρχίσουμε αντίστροφα!!!Το τρίτο σε σειρά αγαπημένο είναι το.....


PRADA MILANO!!!αχ μυρίζει καθαριότητα,φρεσκάδα και όταν το φοράω νιώθω τόσο αέρινη.Το μπουκάλι είναι παλιομοδίτικο εώς και χάλια,αλλά το άρωμα δεν παίζεται!!!


Δεύτερο σε σειρά αγαπημένο είναι το......


HAPPY της Clnique!!!Είναι sparkling spray και όταν το βάζω λάμπω!!!Δίνει όμορφους ιριδισμούς και με παραπέμπει στα φοιτητικά μου χρόνια!!Υπέροχα χρόνια!!!Όσες δεν το έχετε μυρίσει αξίζει να πάτε να το τεστάρετε πάνω σας,γιατί είναι εθιστικό!!!


Τέλος το νούμερο 1 για μένα είναι........ !!!!!ta daaaaa

Escada Mangetism!!!Ένα άρωμα μεθυστικό,σαγηνευτικό που ξεσηκώνει τις αισθήσεις και σε γεμίζει αυτοπεποίθηση!Το προτιμώ κυρίως στις βραδινές μου εξόδους !!!Είναι το κερασάκι για μια ολοκληρωμένη βραδινή εμφάνιση!!

Αυτά ήταν τα 3 πιο αγαπημένα!!!Βέβαια υπάρχουν και άλλα πολύ αγαπητά όπως το Daisy από Marc Jacobs,το Rush από Gucci ,το Be Delicious του DKNY τα οποία τα έχω τελειώσει και πετάξει!!!Αν και μου αρέσουν πάρα πολύ κάποιες μυρωδιές δεν πάω να τις ξανααγοράσω,γιατί θέλω να δοκιμάζω συνέχεια νέα αρώματα!!!!Το επόμενο που έχω βάλει στο μάτι είναι της Lady Gaga το Fame!!!Πρέπει βέβαια πρώτα να πάω να το δοκιμάσω και να δω αν μου πηγαίνει,δεν με ζαλίζει και φυσικά εάν διαρκεί!!!

Η επιλογή αρώματος είναι τελείως υποκειμενική και εξαρτάται από τα γούστα του κάθε ατόμου και τον τύπο δέρματός του!Ένα άρωμα που το βρίσκει κάποιος υπέροχο, ο άλλος μπορεί να μην το ανέχεται!

Περιμένω να ακούσω τα δικά σας αγαπημένα αρώματα!!!Φιλάκια!!!

 


12 σχόλια:

  1. To magnetism το εχω και εγω και το λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι από τα αρώματα που όταν το φοράς όλοι σε ρωτάνε ποιο είναι!!είμαι απόλυτα ερωτευμένη με αυτο το άρωμα!

      Διαγραφή
  2. edo grafo ta fetina http://parfum-color.blogspot.gr/#!/2012/04/blog-post_2634.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν έχω μυρίσει ποτέ μου κανένα τους, αν θες το πιστεύεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν έρθεις με το καλό Ελλάδα θα κανονίσουμε οπωσδήποτε καφεδάκι και μια βόλτα για αρωματοθεραπεία!

      Διαγραφή
  4. τη συγκεκριμένη PRADA τη φορούσα επί ένα χρόνο σερί μέχρι που άλλαξα άρωμα πολύ καλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρέσει τόσο που δεν θέλω να μου τελειώσει,γιατί θα μου λείψει η μυρωδια της!!!

      Διαγραφή
  5. nice parfums *_* your blog is very good and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. h Escada exw akousei apo pollous oti einai wraia ;)alla akoma den thn exw murisei <3 an 8es -> http://allaboutgirls-giwta.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή