Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

MY WINTER MAC LIPSTICKS!!!

 


Αν και ακόμα ο καιρός δεν προδιαθέτει για να μιλήσουμε για πιο σκούρα χρώματα,εγώ δειλά δειλά άρχισα να τα φοράω!!Πολύ όμορφα και τα φουξ-ροδακινί-ροζ χρώματα αλλά και τα πιο σκούρα και ζεστά έχουν την χάρη τους!

Η συλλογή μου αποτελείται από 6 πανέμορφα χρωματάκια ,τα δύο πρόσφατα αγορασμένα από την καινούρια συλλογή της Merilyn Monroe!

Από αριστερά προς τα δεξιά είναι

LOVE GODDESS(satin)
DEEPLY ADORED(matte)
COSMO(amplified)
BRICK-O-LA(amplified)
REBEL(satin)
RUSSIAN RED(matte)


Τα swatches είναι  με την ίδια σειρά!!Περιττό να πω ότι γράφουν καταπληκτικά,δεν μου ξηραίνουν τα χείλη μου,διαρκούν παααααάρα πολλές ώρες και μυρίζουν υπέροχα,αυτή η μυρωδιά των MAC κραγιόν είναι απερίγραπτη,μπορώ να τα μυρίζω με τις ώρες!

Το cosmo κα το brick-o-la είναι λιγότερο έντονα από τα άλλα και τα έχω καταβολευτεί για την καθημερινότητα μου,μιας και δεν μπορώ να φοράω συχνά έντονα και μοιραία κραγιόν!Το rebel μπορώ άνετα να το φορέσω για μια απογευματινή έξοδο για καφέ,ενώ το Russian Red είναι πιο περιοριστικό χρώμα,κατάλληλο για μια πιο κατά την γνώμη μου επίσημη εμφάνιση!!Τέλος τα νέα δύο κραγιόν της σειράς Μέριλυν Μονρόε (deeply adored και love goddess) είναι αρκετά έντονα κα θα τα προτιμήσω για τις απογευματινές μου εξορμήσεις!Εσείς ποια χειμερινά ΜAC κραγιονάκια έχετε;Καλή σας εβδομάδα!!!!


 

4 σχόλια:

  1. τα εχω ολα οσα ανεφερες εκτος απο το brick'o'la και το love godess και τα λατρευω!!.τα mac ειναι τα αγαπημενα μου κραγιον καθως ειναι τα μονα που κρατανε στα χειλη μου!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Στέλλα μου,είναι τα μόνα που κρατάνε!Απορώ πλέον τι να κάνω τα υπόλοιπα κραγιόν,μου φαίνονται τόοοοσο άχρηστα μπροστά σε αυτά!

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ κι εγώ κορίτσια, τα άλλα θέλουν ένα πολύ καλό μολύβι από κάτω για να κρατήσουν! πόσο κολασμένα και λατρεμένα τα κραγιονάκια σου! Το deeply adored το ερωτεύτηκα!

      Διαγραφή
    3. σε ευχαριστώ Βίκυ μου και μόνο που είναι limited edtion αξίζει να το πάρεις ,το μόνο άσχημο είναι ότι οι συλλογές δεν έχουν έκπτωση!

      Διαγραφή